Drömmer.

Drömmer.

onsdag 7 maj 2014

Ladies of the Night Pussy




Hejsan.
Medans mannen är på jobbet sitter jag och kolla efter sexleksaker haha,
Mannen hade i sommras beställt hem en sexleksak nejnej inte till mej utan till sig själv.
Utan att han sa de till mej .
Jag hittade denna en dag då jag städade i sovrumet i hans sängbord.
Vart rätt så arg varför i hela världen hade han inte berättat de ??
Fick ett obehag i kroppen av att jag inte dög för han .
Jag har aldrig riktigt förstått de roliga eller njutningen i sexleksaker.
Sen gick vi isär i höstas så gav han mej en liten rosa leksak .
Han hade ju beställt en till mej också som han tänkte överraska mej med när vi va mitt i sex eller nått.
Men den användes flitigt av mej efter de. 
vi har ju som tur är hittat tillbaka till varandra.
Men åter till mans leksaker så får jag fortfarande ett otroligt sug av obehag i magen av de...
den här gröna heter

Ladies of the Night Pussy

Men nu till min fråga vad tycker ni om såna här ??

1 kommentar:

  1. Skön att kulla känns näsan om en riktig fitta , antingen leker man själv eller med tjejen . Vad en man behöver i byrolådan

    Putte

    SvaraRadera